Hvad koster det at få leveret min ordre?
Det koster mellem 29 og 49 DKK at få tilsendt en pakke til enten en privatadresse eller en pakkeboks.
Hvis du handler for over 500DKK, er fragten gratis.
Du har desuden mulighed for at vælge at hente din vare i en af vores 25 danske MESSAGE butikker i Danmark. Se hvor vores butikker ligger her – det er gratis at få tilsendt din pakke til en af vores butikker. 

Click and Collect – køb online og afhent i butik
På MESSAGE.dk kan du shoppe online og afhente din ordre i en af vores 25 MESSAGE butikker. Click and Collect er fragtfrit, og du kan afhente din ordre efter 1-2 dage i butikkernes åbningstid.

Sådan fungerer det:
1. Find og bestil dine varer på vores webshop
2. Vælg Click and Collect under levering i Checkout
3. Vælg hviken butik du ønsker at afhente din pakke i
4. Du modtager track and trace nummer på mail, når pakken er afsendt fra lageret
5. Du modtager en sms og mail, når pakken er klar til afhentning i butikken
6. Medbring din ordrebekræftelse samt billede-ID ved afhentning – hvis det er en 3. person, der afhenter din pakke, skal denne medbringe en fuldmagt

Fordele ved Click and Collect
1. Ingen fragtomkostning
2. Du slipper for at skulle på posthuset i pakkeboks
3. Du kan få råd og vejledning i butikken, når du afhenter dine varer

OBS. Butikken opbevarer pakker til afhentning i 14 dage, derefter sendes den retur til vores lager.

Hvilke lande leverer MESSAGE.dk til?
Vi leverer til Danmark.

Hvornår vil jeg modtage mine varer?
Hvis du bestiller din vare inden kl. 12.00 på en hverdag, vil vi bestræbe os på at få pakken af sted samme dag. I Danmark vil du oftest modtage varen dagen efter – alt afhængig af fragtfirmaerne.
Ordrer, placeret i weekenden eller på helligdage, vil blive behandlet den følgende hverdag. 
Ved udsalgs- og kampagneperioder kan leveringstiden være længere end normalt. 
Når din ordre har forladt vores lager, vil du modtage en bekræftelse på e-mail. 

Hvilke leveringstyper kan jeg vælge?
MESSAGE.dk leverer dine varer med GLS eller Post Nord.
Du kan vælge at få dine varer sendt hjem til din adresse, eller du kan vælge nærmeste pakkeshop.
Du kan også vælge at afhente varen i en af vores butikker. Se venligst afsnittet om Click and Collect.

Hvad gør jeg, hvis I har sendt mig en forkert vare?
Hvis vi ved et uheld er kommet til at sende dig en forkert vare, så kontakt venligst kundeservice, som vil sende dig et fragtlabel – så du kan sende den forkerte vare retur. Vi vil hurtigst muligt forsøge at rette fejlen og sende den korrekte vare til dig.