Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?
Alle produkter på MESSAGE.dk kan købes online. 
Du skal bare klikke på det ønskede produkt, vælge størrelse og farve og lægge det i indkøbskurven ved at klikke på “Læg i kurv”.

Hvis du ønsker at shoppe videre, skal du gå tilbage og fortsætte din shopping. 
For yderligere køb, følg samme procedure som før beskrevet. Når du er færdig med at shoppe, klikker du på “Videre til kassen” knappen og udfylder dine informationer. 

Når du har færdiggjort din bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse på mail. 
Husk at tjekke om din adresse og kontaktinformationer er korrekte. Hvis der er ændringer, kontakt da kundeservice inden for 30 minutter efter din ordre er gennemført på mail: ONLINE@message.dk

Fra hvilke lande kan jeg shoppe online?
Du kan shoppe online på MESSAGE.dk fra følgende lande:
Danmark

Hvordan kan jeg følge min ordre?
Så snart din ordre er pakket og afsendt, kan du følge din ordre. Når vi sender din pakke fra vores lager, modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse og dit track and trace nummer.

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre?
Hvis din ordre ikke er ankommet på leveringsdatoen, kan det skyldes forskellige ting. 
Check din e-mail, måske har vi sendt information omkring, hvorvidt dine varer har forladt vores lager, eller om der er opstået en forsinkelse.
Vær opmærksom på, at leveringstiden kan være længere ved udsalgs- eller kampagneperioder.
Har du ikke modtaget nogen information fra os, kan du kontakte kundeservice på mail: ONLINE@message.dk

Kan jeg slette eller ændre min ordre?
Det er kun muligt at slette din ordre, såfremt du kontakter os inden for 30 minutter fra ordren er gennemført - send en mail til ONLINE@message.dk. Det er dog ikke muligt at ændre din ordre. For at yde så god en service som muligt, hvor du modtager dine varer hurtigt, forbereder og klargør vi din ordre, så snart du har bekræftet dit køb i webshoppen. Hvis du ændrer mening, kan du returnere dine varer efter modtagelse. Gå til ”Bytteregler”-afsnittet for mere information.  

Indeholder din ordre forkerte informationer?
Kontakt kundeservice inden for 30 minutter fra din ordre er gennemført, hvis du opdager fejl i dine informationer. Vi vil håndtere din henvendelse hurtigst muligt.
Vores kundeservice kan træffes på: ONLINE@message.dk