Hvad koster det at få leveret min ordre?
Det koster fra 29 kr. at få tilsendt din pakke. Hvis du handler for over 200 kr., er fragten gratis til vores butikker. Se hvor vores butikker ligger her.
Click and Collect – køb online og afhent i butik
På MESSAGE.dk kan du shoppe online og få sendt din pakke til en af vores danske MESSAGE butikker. Click and Collect er fragtfrit ved køb over 200 kr., og du kan afhente din ordre efter 1-2 dage i butikkernes åbningstid.
Sådan fungerer det:
1. Find og bestil dine varer på vores webshop
2. Vælg Click and Collect under levering i Checkout
3. Vælg hviken butik du ønsker at afhente din pakke i
4. Du modtager track and trace nummer på mail, når pakken er afsendt fra lageret
5. Du modtager en sms og mail, når pakken er klar til afhentning i butikken
6. Medbring din ordrebekræftelse samt billede-ID ved afhentning – hvis det er en 3. person, der afhenter din pakke, skal denne medbringe en fuldmagt
Fordele ved Click and Collect
1. Ingen fragtomkostning ved køb over 200 kr.
2. Du slipper for at skulle på posthuset eller afhente i pakkeboks
3. Du kan få råd og vejledning i butikken, når du afhenter dine varer
OBS. Butikken opbevarer pakker til afhentning i 14 dage, derefter sendes den retur til vores lager.
Hvilke lande leverer MESSAGE.dk til?
Vi leverer til Danmark.
Hvornår vil jeg modtage mine varer?
Hvis du bestiller din vare inden kl. 14.00 på en hverdag, vil vi bestræbe os på at få pakken af sted samme dag. I Danmark vil du oftest modtage varen dagen efter – alt afhængig af fragtfirmaerne.
Ordrer, placeret i weekenden eller på helligdage, vil blive behandlet den følgende hverdag. Ved udsalgs- og kampagneperioder kan leveringstiden være længere end normalt.
Når din ordre har forladt vores lager, vil du modtage en bekræftelse fra den valgte transportør på e-mail.
Hvilke leveringstyper kan jeg vælge?
MESSAGE.dk leverer dine varer med GLS eller PostNord. Hvis du har valgt flexlevering i dit forsendelsessystem ved PostNord, er det på eget ansvar. MESSAGE dækker ikke ved bortkomne pakker, der skyldes flexlevering.
Du kan vælge at få dine varer sendt til en af de nærmeste pakkeshops eller Nærboks. Du kan også vælge at afhente varen i en af vores butikker. Se venligst afsnittet om Click and Collect.
Vælger du PostNord Nærboks som afhentningssted, skal du være opmærksom på, at det kræver du har downloadet PostNords app. Hvis du har valgt PostNord Nærboks uden at have downloadet PostNords app, forbeholder vi os retten til at ændre udleveringsstedet til den nærmeste PostNord pakkeshop.
Hvad gør jeg, hvis I har sendt mig en forkert vare?
Hvis vi ved et uheld er kommet til at sende dig en forkert vare, så kontakt venligst kundeservice, som vil guide dig videre. Vi vil hurtigst muligt forsøge at rette fejlen og sende den korrekte vare til dig.