Nuværende situation

Grundet nuværende situation, tilbyder vi midlertidigt fri fragt på alle danske ordrer, samt gratis retur. Dette betyder, at du kan blive indendørs og shoppe fra sofaen - og hvis tøjet ikke passer alligevel, kan du frit og nemt sende det retur med retursedlen, der er vedlagt din ordre. Yderligere har vi forlænget returretten til 45 dage (foreløbigt).

Læs nedenstående retningslinjer for mere vejledning. 

 

Hvad koster det at få leveret min ordre?

I øjeblikket koster det ingenting at få tilsendt en pakke til enten en privatadresse eller en pakkeboks.

Hvilke lande leverer MESSAGE.dk til?
Vi leverer til Danmark.

Hvornår vil jeg modtage mine varer?
Hvis du bestiller din vare inden kl. 14.00 på en hverdag, vil vi bestræbe os på at få pakken af sted samme dag. I Danmark vil du oftest modtage varen dagen efter – alt afhængig af fragtfirmaerne.
Ordrer, placeret i weekenden eller på helligdage, vil blive behandlet den følgende hverdag. 
Ved udsalgs- og kampagneperioder kan leveringstiden være længere end normalt. 
Når din ordre har forladt vores lager, vil du modtage en bekræftelse på e-mail. 

Hvilke leveringstyper kan jeg vælge?
MESSAGE.dk leverer dine varer med DAO365, GLS eller Post Nord. Hvis du har valgt flexlevering i dit forsendelsessystem ved Post Nord, er det på eget ansvar. MESSAGE dækker ikke ved bortkomne pakker, der skyldes flexlevering.

Du kan vælge at få dine varer sendt hjem til din adresse, eller du kan vælge nærmeste pakkeshop.
 
Hvad gør jeg, hvis I har sendt mig en forkert vare?
Hvis vi ved et uheld er kommet til at sende dig en forkert vare, så kontakt venligst kundeservice, inden du anvender det vedlagte returlabel og sender pakken retur. Vi vil hurtigst muligt forsøge at rette fejlen og sende den korrekte vare til dig.