Hvad gør jeg, hvis jeg opdager en defekt eller fejl på min vare?
Hvis du opdager en fejl på din vare, når du modtager den, skal du kontakte vores kundeservice. Husk at oplyse dit ordrenummer og fejlen på varen. Vores kundeservice hjælper dig videre i forløbet ved enten at ombytte varen eller give dig pengene retur. Har du spørgsmål relateret til sikkerhed i forbindelse med brugen af vores produkter, bør du ligeledes henvende dig til vores kundeservice via mail til online@message.dk.
Jeg har fundet en defekt eller en fejl efter mine 30 dages returret – hvad gør jeg?
Skulle du opleve fejl eller mangler på varen efter returretten er udløbet, skal du kontakte kundeservice og de vil gøre alt for at hjælpe dig - eller du kan gå ned i en af vores MESSAGE butikker og henvende dig til personalet. Husk at have din bon klar, uanset om du kontakter kundeservice eller en MESSAGE butik.
Hvem skal betale portoomkostninger ved reklamationer?
Når vi modtager en henvendelse angående reklamationer, vil vi guide dig videre i forløbet. Er varen købt online, skal du kontakte os inden, så vi kan klarlægge sagen og sende dig et fragtlabel. Er varen købt i en butik, vil de hjælpe dig videre – alternativt, hvis butikken ikke kan hjælpe, sender vi dig typisk et fragtlabel, så du gratis kan sende det retur til os.
Kan jeg gå ind i en MESSAGE butik og få min vare byttet, hvis jeg oplever en fejl?
Ja det kan du. Alle varer købt på MESSAGE.dk kan byttes, returneres eller reklameres i alle MESSAGE butikker i Danmark.
Se hvor vores butikker er placeret her.